Harry Potter

Idag har jag jobbat 12.15-18.15, vilket har gått riktigt bra. Dock lite tråkigt i slutet då man jobbade själv och inte hade så mkt kunder, men de går väl det med. Har blivit lite krångel med 2 par nya pumaskor som kommit in nya för hösten men det hoppas jag att det löser sig i morgon eller något, ska nog inte vara så svårt då de kommit in i WS riktigt. 
I morgon jobbar jag bara 12-16, en kort dag. Känns som att jag skulle kunna ha heldagar hela denna vecka bara för att ha någon chans att ta igen lite av timmarna jag missade förra veckan, men men.

Har sett Harry Potter och halvblodsprinsen nu ikväll, var riktigt bra om jag själv får säga det! Dock är jag arg på slutet!

Nu är det inte många dagar kvar tills jag kommer hem till Katrineholm igen, närmare bestämt 9 dagar kvar. Skönt ska det bli! Då ska jag börja äta efter GI, känns som att det kommer passa mig bra, förutom att jag måste på något vis lära mig att äta liiite kött iaf. Men de får vi väl se hur det går med det. Har följt en heldel bloggare som äter efter GI och de verkar funka hur bra som helst för dom, så jag håller tummarna för att det ska göra underverk för mig med! ;) 
Tror även att den "livsstilen" passar mig personligen bäst av alla dessa olika "bantningssätt" som finns. Ska sattsa helhjärtat på GI, det skaaaa funka. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback