Fest

Igår så jobbade jag 9.45-15.15 själv, så himla tråkigt att stå där på lördagar.. Ingen att tjattra med när de inte är några kunder, men men jag överlevde ju det med. Efter att jag hade slutat så åkte jag hem till Planvägen och där var ingen alls hemma så jag satt där i lugn o ro och bara tog de lugnt. 
När Thobias kom hem så hade han bestämt planer med Jonas så då hörde jag av mig till Helgumsgänget och hörde vad de skulle hitta på, sen till Malin och hos henne blev det. Åkte dit kring 7 tiden och då satte vi igår och grillade och drack med engång, satt ute och mös i solen men efter ett tag så började knorten äta upp oss så vi förflyttade oss in ist. Vi var ett litet men mycket härligt gäng, det var jag, Malin, Mattias, Kicki, Peter, Janike och sedan kom Christer lite senare. 
Efter att vi suttit och surrat fram till halv 12 typ så bestämde vi oss för att fara ut och cruisa runt med en -57 årsmodel, kommer inte ihåg märket, men ack va kul det var!! Ner cabat och dricka i handen, hur jäkla nice som helst! 
När vi åkt runt ett tag bestämde vi oss för att gå in på Hörnan, där det var ganska så mkt folk. Vi satt där och surrade och drack tills vi blev less, sedan traskade jag, Thobias, Malin och Mattias hem. 
Hade riktigt kul fram tills vi kom på krogen, en riiiktigt lyckad kväll! 


Nu har jag nyss vinkat av Thobias, han är påväg ner till Katrineholm nu. Han tankade perssan och kom hit till Helgum och käkade lite korv med bröd och sedan packade han i min resväska i bilen och sen brummade han iväg. Så nu är jag själv här uppe i Sollefteå, dock så är de ju inte så länge jag är det, åker ner jag med på fredag direkt efter jobbet :) Ska bli såå skönt att komma hem.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback