*^*

Idag har jag jobbat 12-16 och det har känts som att dagen har gått med snigelfart! Har inte varit speciellt mkt kunder och inte speciellt mkt att göra heller så man har mest vankat av och ann så fort de blev tomt i butiken. Hoppas att morgon dagen blir bättre för då jobbar jag 9.15-18.15, jobbigt med dessa dagar kan jag lova. 

När jag kom hem från jobbet idag hade mamma gjort torsk i äggsås, det var hur jäkla gott som helst! Tror jag har fått en ny favorit måltid! Nej men det är riktigt gott iaf.

Ikväll lär de inte bli många knop gjorda, är nog vädret som gör en så jäkla trött och slut. Mer sol tack!

3 dagar kvar nu tills jag åker till Katrineholm. Pappa ska skjutsa mig till sundsvall direkt efter att jag slutat jobba så de blir pang iväg och hoppa på bussen kl 17.00. Sköönt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback