Yey!

Idag har jag väntat på posten som en galning, den brukar komma mellan 11-12 men självklart är den alltid lite "sen" när man väntar på något, vid 13 så kom då äntligen min keps, ack så fin den är! Har inte tagit av mig den sedan jag öppnade paketet, om man nu kan kalla det ett paket?! Dom hade packat den i en ö&b plastpåse och dragit bred bruntejp runt den.. Så varför dom skulle ha 50 spän i fraktavgift är ett mysterium! Snacka om att försöka tjäna pengar in i de minsta.. Aja, jag fick iaf kepsen och jag är nöjd med den!

Så tänkte jag baka tårta, tog fram en bunke, elvisp, ägg, socker och sedan skulle jag ta fram mjölk, det fanns ingen mjölk!! Då har min älskade sambo varit framme och druckit upp all mjölk, han är fan som en liten kalv, ett mjölkpaket tar slut på en dag här.. Gaaah! Så har jag bossat på honom att han MÅSTE köpa mjölk innan han kommer hem från skolan. Den jäkeln ;P Haha..
Så det blir tårtbakning ikväll ist då han är på fotbollsträning. Då har jag nått att göra ikväll iaf, får se det så. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback