Unbelievable!

Helt otroligt, 26 grader varmt ute idag, helt sjukt alltså! Vilken skilldnad från att bo i norrland vid denna månad, där är de snö kvar och inte alls lika varmt. Iiiih de är riktigt nice måste jag säga.

Idag har vi inte så mycket planer, vi har köpt lite godis om de skulle komma någon söt påskkärring och plinga på :) Sen 17-21 så har vi tvättid, så ska vi väl städa lite i lägenheten med.

Det känns jäkligt konstigt att "fira" påsk här nere, utan alla hemma osv. Men det går väl det med på nått vis.

Har i vilket fall som helst gått ner ca 3 kilon sen jag började min diet, är inne på min 6:e dag nu och det går rent hyffsat faktiskt. Man har vant sig nu att man inte äter så mycket. Ett kilo till innan dietens slut så är jag nöjd för tillfället, men de får gärna försvinna ca 3-4 till. Då kanske man törs visa sig i sommar på beachen. Jaja, återstår att se!

Nu ska jag fortsätta se på Flykten från hönsgården.   // Katarina.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback