Tråkigt

Idag har nog en av de tråkigaste dagarna i mitt liv varit. Ingeting alls har hänt eller gjort så denna dag har verkligen varit lååång.. Baah! Sitter och spelar lite på nätet nu och har vunnit en gång så de går väl framåt iaf :P
Ikväll klockan 21.00 på 9:an går det en film som heter "skicka vidare", handlar om att man ska göra tre goda gärningar för 3 personer och sedan ska de 3 personerna göra det för 3 andra var, så det blir en helt massa tillslut. Tror jag har sett den tidigare men det var nog läänge sedan för jag kommer bara ihåg pyttelite av den så jag har väntat och väntat på att denna kväll skulle komma ända sedan jag såg reklamen för den på tv:n. Bara 1 timmes väntan kvar nu så :D

Ta ta!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback