Söndag

Måste bara säga att sedan jag började banta i Oktober? November? Så har jag gått ner prick 10 kilo  nu, hade jag följt points under hela denna tid så hade det nog varit mer men jag är riktigt nöjd. Typ 6-7 kilon till skulle vara bra att få bort med, så jag kommer i alla mina kläder som bara ligger och skräpar hemma hos mamma o pappa i garderoberna.. Saknar 2 par byxor så oerhört mycket, har inte kunnat ha dom på typ 2 år snart :P Aja.. Jag jobbar ju på att komma i kläderna igen iaf!


Idag har Thobias fotbollsmatch, han for hemifrån vid 9 för vid 9.30 så hade dom samling. 10.30 så började matchen så jag hoppas det går bra för honom, att han gör något mål iaf :)
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. Ska gå en sväng på affären iaf.. Sen tror jag att jag ska fortsätta trasha mina jeans, började att göra de i förrgår, då vi köpt sandpapper på Ö&B så igår tvättade jag jeansen och såg lite resultat, de är nästan som en drog, har man börjat göra lite hål vill man bara ha fler och fler. Så det är nog det enda projekt jag har idag förutom handlingen :)

Ta hand om er!


Vad duktig du är som klarat av att gå ner så mycket. Imponerad!! ;)

Kram

2009-04-12 // 22:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback