Söndag

Idag har det varit en tvätt och städdag här hemma, har varit igång nästan hela dagen. Så  nu har vi rena kläder och ren lägenhet igen, sköönt! Har ätit middag för nån halvtimme sedan och det var riktigt gott med "riktig" mat kan jag säga, dieten tog slut igår så nu har jag härdat ut i 13 dagar och får ha en slappdag idag, de har jag gjort mig förtjänt av tycker jag! :) I morgon ska jag dock fortsätta med bantningen, full rulle nu. Har gått ner 4,6 kilo under dieten, men mera ska det bli innan jag kommer hem till Sollefteå i sommar :)

Ursha, jag är så mätt så jag kan dö, magsäcken har verkligen krypt kan jag tala om, under dessa 13 dagar.. tvingade i mig min portion som Thobias gjort åt mig. Men är huvudet dumt så får kroppen lida.

Tudels!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback