Seg

Känner mig jäkligt seg i kroppen idag, i natt när jag klev upp en sväng så fick jag nästan ett svimmningsanfall, men de är ju bara för att jag håller på med min diet nu. Är inne på den 3:e dagen nu och det går rätt bra faktiskt! Håller inte på att dö av hunger som jag har känt de andra gångerna jag har gjort den. Idag ser min meny ut såhär:

Frukost: 1 kopp té, 1 rostat bröd utan nått på
Lunch: 8 körsbärstomater, 3 skivor kokt skinka, 1 banan
Middag: 2 ägg, 3 crisps, 1 banan

Pratade med Sara, min lillasyster alltså, om denna diet och när jag berättade vad jag åt på en dag tex så sa hon att det åt hon till frukost. Hahahha så typiskt henne, världens glupskaste människa jag vet! :P Haha

Har även fått veta en stoooor nyhet som jag har gått och väntat på hela mitt liv. Är så himla glad för deras skull!! <3


Nej nu ska jag göra min frukost, te och en rostad macka.

Auf Wiedersehen! // Katarina.


du och dina jäkla dieter snutten :D ta de lugnt! svimma inte. bryr mig bara om dig. bättre med en kattis med lite hull än ingen kattis alls! saknar dig gumman! önskar du var hemma nu. <3

2009-04-08 // 23:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback