Pensionär

Sådär då har jag och Thobias provat på hur det är att vara pensionärer en söndags kväll, vi införskaffade oss 2 bingolotter och därmed satt vi och spelade denna kväll. Ingen lycka dock, tråkigt är det när det är en massa annat grejs mellan spelen, de borde ha tider uppsatta så man vet när spelen är så man slipper se allt annat dravel. Haha. Ja en sak är då säkert, aldrig mer spela då det är en uppesittarkväll, de är då en sak som är säkert! Men nu vet vi iaf vad vi har oss att vänta tills då vi blir gamla nog och ska gå med i pensionär "gänget".. Är riktigt roligt med bingo utöver det andra, får en att längta tillbaka till sommaren hemma i Sollefteå, bingo i Forsmo på onsdagkvällar? tror jag det var. Blir nog en del spelande där i sommar med Linda och Monica skulle jag tro om jag känner dom rätt?! ;)

Nej  nu ska jag invänta att American inventor ska börja, riktigt roligt :D

Sleep tight!



klart det blir bilbingo till sommaren kattis, trodde du någonsin nått annat? ;) det är ju faktiskt mysigt, även fast de är smått pinsamt att erkänna det för andra i ens egen ålder! pussis. saknar dig så hjärtat går sönder!

2009-04-13 // 02:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback