Onsdag

Idag har det inte hänt så mkt, har fixat de sista innan jag ska skicka iväg ansökningarna till skolorna. Så i morgon ska jag gå på stan och köpa frimärken så sen så ligger dom i brevlådan. Bara att hålla tummarna tills dess.. Dock är det ju ett jäkla tag kvar innan jag får något besked.

Sesam sitter i fönstret som vanligt men han ser så rolig ut för han jagar fåglarna och flugorna som är på utsidan, så rätt som de är så sitter han och försöker bita tag i en fluga som sitter på utsidan. Haha han är rätt dum ;P

Är lite stolt över mig själv för tillfället faktiskt, har gått ner 4 kilo nu så det är jäkligt skönt måste jag säga. Kom i ett par byxor igår som jag inte kunnat ha på typ 2 år så det kom ett glädje rus. Så alldeles nyss var jag bara tvungen att testa och se om jag kunde ha några andra av mina byxor som jag tagit ner. Fick igen ALLA men vissa satt lite sådär alltså :P Haha.. Men några par så fattas det nog bara några kilon på så kommer dom sitta som en smäck. Är så himla skönt att se lite resultat äntligen, att kunna få på sig byxor som man gått och sucktat efter i flera år. Aaaah, så jävla skönt!!

Take care!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback