Norrköping

Idag vaknade jag med tuppen kan man säga, kring klockan 9 hade jag klivit upp ur sängen och satt mig i soffan.. Har nyss duschat och ska väl snart göra mig i ordning, sedan kl 13 så ska Ronja komma hit och så ska vi dra på stan och ta en fika. Sedan ska jag, Ronja, Thobias, Kalle och Björn åka till Norrköping och gå på New Yorkers, kung affär med massa rea tydligen. Så det ska bli much nice! Längtar mycket, ska bli skoj att åka iväg en sväng och inspektera Norrköping litegrann :) 

Har även försökt få tar i min handledare som jag ska ha på AF men hon behagar inte att svara, hon är sjuk den jäveln.. Men men, bara att försöka i morgon igen. 

Nej nu ska jag kladda på mig lite smink så man törs visa sig ute. 

Tudeloo!


Norrpan är en finfin stad! Jag fick en guidad tur där av en äkta norrpanbo och ack så mysigt det är där.

2009-04-30 // 07:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback