Lördag

Klockan 9 i morse vaknade vi av oss själva, vilket är jäkligt ovanligt för oss. Kring halv 10 klev jag upp ur sängen, men först hade jag fått frukost på sängen, mums! :) Nu har jag bara suttit och kollat runt på mina sidor på internet och ska alldeles strax slänga in mig i duschen, hade jag tänkt.

Sesam har fått en skriva kalkon så han håller på att lattja med den i köket,  slänger runt den och har sig. Han är bra söt den lilla krabaten!

Så ska jag dammsuga idag med innan Kricko anländer, så hon inte dör av katthår :P Sesam håller nog på att byta till sommarpäls nu för han hårar nått så fruktansvärt, hår öööööverallt verkligen. Damsög tidigare i veckan med men de syns då fan inte.. Även fast vi borstar honom så lossar han massor. Lagomt skoj.

Ha en bra helg alla, de ska jag ha! Fest ikväll!!

Puss o kram // Katarina.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback