Lista

Snodde en lista av Jennie, har så tråkigt så det funkar bra att dryga ut tiden med sånt här då :P So here we go!


1. Var är din mobiltelefon? - Bakom dataskärmen på bordet
2. Var är din (o-)äkta hälft? - 1 cm ifrån mig, i soffan
3. Ditt hår? - Svart
4. Din mamma? - Saknar jag.
5. Din pappa? - Saknar jag också
6. Det bästa du vet? - Att ha massor med pengar så man kan shoppa precis de man känner för
7. Din dröm inatt? - Kommer inte ihåg nått jag drömt
8. Din dröm/ditt mål? -  För tillfället är mitt mål att komma in i Sundsvall så de är väl min dröm för tillfället.
9. Rummet du är i? - Haha ja i rummet i vår enormt stoooora etta ;P
10. Din hobby? - Fixa med hår
11. Din skräck? - Spindlar
12. Var vill du vara om 6 år? -  Jag vill vara färdigutbildad med fast jobb, vara lycklig och trivas med mitt liv.
13. Var var du igår kväll? - Hemma
14. Vad du inte är? - Nöjd med mig själv
15. En sak du önskar dig? - Obegränsat med pengar
16. Var du växte upp? - Helgum
17. Det sista du gjorde? - Var ner i tvättstugan o stuvade i maskinerna o hängde upp de som var tvättat
18. Dina kläder? - Mjukisbyxor och ett linne
19. Din TV? - 42"
20. Ditt/dina husdjur? - Min lilla kissekatt Sesam
21. Din dator? - Underbart bra
22. Ditt humör? - Glad men väldigt uttråkad
23. Saknar någon? - Familj och släkt
24. Din bil? - Haha ja jag är väl lite del"ägare" på en peugeot
25. Något du inte har på dig? - har inget smink på mig idag
26. Favoritaffär? - Gina Tricot
27. Din sommar? - Ska innehålla massor med sol, grillning, jobb på Eurosko, fest, bad och slapp
28. Älskar någon? - Jaa
29. Favoritfärg? - Lila, svart och rosa just nu
30. När skrattade du senast? - För typ 20 min sedan
31. När grät du senast? - Ingen aning faktiskt


Jahapp.. då var listan avklarad.. what to do, what to do... ?? Inget på tv:n känns speciellt lockande heller så jag vette tusan vad jag ska hitta på.. Kan ju inte direkt försvinna ur lägenheten heller, tvättiden är till klockan 21 så de är ju ett tag kvar.. Baaaah!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback