Hockey

Nu har jag och Thobias alldeles nyss ätit middag, korv och potatisgratäng/strips, var riktigt gott! :) Snart ska vi väl börja göra oss lite halvt i ordning, ska bort till residenset och kika på hockey VM och dricka lite, dock står mitt sikte på vinet och inte fem öre på hockeyn :P Hoppas att Ronja kommer dit så jag har någon att babbla medans alla är inne i tv:n :P Haha..
Tidigare idag var jag och Robin iväg och solade solarium, även fast det är fint väder här, men de finns som inget ställe att slå sig ner och sola på så då passade vi på att sola i solarium ist. Fick ju någon nyans bättre men de är inte så synbart. Tänkte sola på tisdag med, känner mig som den blekaste i hela denna stad :P

Nej nu ska jag nog ta och välja ut min outfit för ikväll och fixa håret.

Ha det så bra alla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback