Helg

Tänkte dra en kort sammanfattning om helgen som varit, so here we go. I fredags så var jag bara hemma och tog det lugnt, Thobias var iväg en sväng till Krille & Glenn och spelade. Lördag, Thobias åkte iväg rätt tidigt för att spela match, jag städade lite, diskade, hämtade upp Kricko vid tåget. Så åt vi och gjorde oss i ordning, kom hit lite folk, förflyttade oss till andra sidan gården till en större lägenhet. Förfest ett bra tag sen in på Stat, prata, kolla. K och jag på Donken, in på Stat igen, dansa.. Gå hem. Sova.
Igår söndag var det en riiiktig slappdag, mesta som gjordes var att gå och handla o sen laga mat. Såg på tv i stort sett hela dagen. Så i morse följde jag med Kricko till tåget, sa hej då och gick sedan hem o sov igen. Så nu har jag varit på stan och handlat lite, vitaminer och mat. Har börjat med min 13 dagars diet idag så då behövs lite vitaminer så kroppen inte kollapsar totalt.
Har druckit en kopp té än så länge, ska egentligen dricka en kopp kaffe men de vill ja inte så jag tog en kopp té ist. Till lunch ska jag äta 2 kokta ägg och 1 tomat. Middag ska jag äta 2,5 dl lättfil och 1 banan eller 1 morot.
Bara 12 dagar kvar! :P

Inte så länge kvar tills jag fyller år nu :D Dock tråkigt att man alltid lyckas vara borta på sin födelsedag, att man inte kunde vara hemma med familj o vänner.. Men men, så är det väl när man blir "vuxen" antar jag..

Tjingeling! // Katarina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback