.

Happ då är det en ny vecka igen då.. Ingen större skillnad för mig men. Idag har jag i stort sett inte gjort ett skit, bara kikat på tv och grejat lite här hemma.. På onsdag ska jag iaf på möte på KFG, så måste jag höra hur det blir med pengarna jag får från försäkringskassan över sommaren, får se hur man löser det då man har sommarjobb. Återstår att se.

Jag riktigt längtar tills jag ska baka min födelsedagstårta, ska bli riktigt roligt! Så finns det ju så himla många alternativ att ha i tårtan så jag blir helt snurrig, vet inte riktigt än vad jag ska ha i den eller vad jag ska ha som garnering. Men något bra blir det med all säkerhet :)

Saknar alla där hemma otroligt mycket!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback