*^*

Igår när Thobias kom hem från skolan så bestämde vi att vi skulle kika förbi på festen i residenset där det grillades. När vi ätit här hemma och jag gjort mig i ordning så vandrade vi dit bort, var en hel hög med folk och stämningen verkade vara bättre än någonsin, synd att vi inte hade planerat att festa, då hade det nog varit en av de roligaste kvällarna igår.. När vi varit där i ett par timmar och pladdrat på med massa folk så begav vi oss hem och hämtade upp Thobias dator och så gick vi till Krille & Glenn, Thobias satte sig och spelade spel med dom på datorerna och jag hamnade i tv-rummet och spelade först Alex kid (nej Kricko, det var inte det alex kid vi spelade hemma hos dig, så de sög.. ) Så jag sadlade om till nintendo ist och satt och spelade super mario 3, huuur kul som helst men ack så tråkigt det är att bara sitta och spela själv.. Skulle haft Kricko där så hade det blivit mååånga timmars spelande :D Haha.. Vid kvart över 10 så sa jag adjö och gick hem och kikade på tv ist, Thobias kom väl någon timme senare typ. Så såg jag på The Beach när han kom hem så då hakade han på och såg klart den med mig.. Inte en allt för bra film dock men de var ju lite tidsfördriv iaf.

Idag har vi inte gjort mkt, mest bara tagit de lugnt.. och så lär det nog förbli med..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback