*^*

Iiiiiiih, nu har jag gått ner 4,5 kilo, blev såå glad då jag ställde mig på vågen idag. Wiiiie!

Sesam håller på att driva mig till vansinne, för det första stod han på min axel och jamade mig i örat så jag skulle vakna, sen när jag väl är uppe så jamar han konstant och jag får inte göra något som helst själv.. han ska gå precis framför ens fötter och samtidigt följa med en.. Har slängt iväg han flera gånger men han är lika snabbt framme igen.. ARGH! Hoppas Thobias kommer hem snart, då springen Sesam o gömmer sig ett tag eller så är han tyst iaf!!

Har hittat MASSOR av Ed Hardy kläder jag vill ha.. men det är ju så förbannat dyrt så man har ju inte en suck :P Haha.. Om jag blir miljonär någon gång så ska jag inhandla massor :D

Ha det så bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback