*^*

Sitter här med en kopp té och kikar på tv, Thobias är på fotbollsträning så jag får se på precis vad jag vill på tv:n.. Men självklart är det bara skräp på tv:n ikväll bara för det.

I morgon ska jag ringa igen till skolan jag inte fick tag på idag, den jag sökte var tydligen på tjänstresa och skulle vara borta tills på måndag. Så fanns det en till person man kunde ringa till men hon var sjuk, hur lyckas jag!? Jaja, hoppas på att hon den sjuka är frisk i morgon iaf så jag får det bortklarat!

På måndag tänkte jag köra igång med 13 dagars dieten igen, så man får lite effekt någon gång. Man vill ju vara lite smalare i sommar så man inte måste skämmas ihjäl på badplatserna man ska på.. Aja, får se hur det går med den. Jag lär absolut uppdatera om hur det går här på bloggen.

Åter till tv:n. // K


hahha jadu det blev bra långt^^

Egentligen skrev ja den inte nu, utan de var för några år sedan.

Skrev bra mkt då (främst på lunar) å hade tänkt att lägga in några bra texter som ja ser de :)



Vad gäller intervjuerna så tyck ja dom är klockrena :D

2009-04-03 // 16:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback