Annandag påsk

Happ, så är det den sista dagen i påsken för detta år. Måste ju säga att detta var den tråkigaste påsk jag varit med om, samtidigt som den var nyttig för mig. Dels var man inte hemma med familj och fick en massa påskägg och inte var man hemma så man kunde gå på festen i Helgum i lördags heller.. Aja, de kommer ju fler gånger. Men nått som är riktigt bra är att jag inte har ätit något godis, så jag har inte behövt ha dåligt samvete för att man har frossat i det. Dock har det varit riktigt tråkigt att inte få äta nått godis nu när det liksom är godisets högtid :P Thobias har ju inte direkt gjort det lättare för mig heller.. Han köpte en stor fet låda med en massa blandat godis i och sen har han ätit Cheese balls också så jag har verkligen kämpat. Tvingade honom att äta upp godiset som fanns kvar i lådan nu idag, jag var så trött på att ständigt bli frestad av den så nu är den ÄNTLIGEN slut! Jaja, denna påsk har haft både sina fördelar och nackdelar..

Idag har jag absolut ingen aning om vad vi ska hitta på.. Jag är lagomt uttråkad redan och dagen har just bara börjat.. Kan inte någon underbar själ komma ner hit och umgås med mig i några dagar?! :D


du är så duktig gumman! att du klarar att hålla dig borta från godiset! de hade inte jag klarat :P



och du, du missade inte så värst mycket i lördags, men visst skulle de ha varit roligare med dig där. du skulle ha varit hemma på sista april, då ska vi vara hos baltzar och käka och sen ska vi festa hos niklas. för då ha han förhoppningsvis fått till köket! :) du borde ta bussen upp, bara hux flux! överraska mig! :D <3

2009-04-13 // 11:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback